کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب هفته آینده راه اندازی می‌شود

ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب با اختصاص ۶ میلیارد تومان تکمیل شده و از هفته آینده راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ساختمان کلینیک تخصصی شهرستان سرپل ذهاب به همراه فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب، گفت: با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، این ساختمان با ۱۱ اتاق خدمات تخصصی پزشکی و عمل‌های جراحی سرپایی و محدود را ارایه می‌دهد.

او اظهار داشت: در این کلینیک تخصصی با تکمیل پروژه‌های بعدی تمام مسایل بهداشتی و درمانی مورد انتظار مردم در سه شهرستان انجام شود تا مردم دیگر برای مراجعات به کرمانشاه نیازی نداشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ادامه داد: کادر تخصصی در این مرکز مستقر شده اند و در آینده نیز خدمات تخصصی این بانک‌ها بیشتر خواهد شد ضمن اینکه بیمارستان هم مجهز است از این رو بار ترافیکی بیمارستان‌ها و پزشکان کرمانشاه کمتر خواهد شد.

تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی یکی از ضرورت‌های انکار ناپذیر بود

نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب نیز اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونا و بعد مسافت شهرستان سرپل ذهاب با مرکز استان کرمانشاه، تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی یکی از ضرورت‌های انکار ناپذیر بود که با همت دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد آماده سازی ساختمان کلینیک تخصصی بهداشتی درمانی شهرستان سرپل ذهاب هستیم.

او افزود: همزمان با این کلینیک که در هفته آینده مورد افتتاح بهره‌برداری خواهد رسید، مرکز جامع سلامت شماره ۲ هم آماده ارایه خدمت رسانی به مردم شریف سرپل ذهاب است.

فرزادی پور  ابراز امیدواری کرد همیشه مردم با خودمراقبتی شرایطی را به وجود آورند که نیازی به مراجعه به پزشک نداشته باشند، ولی در هر حال به عنوان پیش بینی برای آن دسته از افرادی که نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارند این زیرساخت‌ها مهیا شده که در شبکه خدمات رسانی بهداشتی درمانی به شهرستان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار