۴۰ رویداد در هفته جهانی کارآفرینی در کردستان تدوین شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: برای نکوداشت هفته جهانی کارآفرینی ایران، ۴۰ رویداد در محور‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان روز دوشنبه در همایش هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران که در دانشگاه کردستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی، خواستار همراهی مراکز دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این برنامه ها شد و اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، سمت و سوی برنامه‌های تدوین شده وبینارها، مصاحبه های رسانه ای و فضاهای مجازی خواهد بود.

او ادامه داد: کارآفرین کسی است که ایده دارد و برای رسیدن به کسب و کار زمین هم بخورد همچنان مصر است که به هدفش برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: کارآفرین باید عوامل تولید را در کنار هم ببیند و بخش دولتی تسهیل‌گر امور باشد و از سویی با کارآفرینی سازمانی و چابک سازی مسیر کارآفرینی توسط دستگاه‌های اجرایی باید تسهیل شود.

صلواتی با بیان اینکه در سالهای اخیر تعداد مراکز مشاوره کارآفرینی در کردستان شتاب گرفته و به ۷ مرکز افزایش یافته است، افزود: باید کارآفرینان را به سمت فعالیت در حوزه های تولیدی از جمله حوزه های کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، گردشگری و مسکن تشویق کرد.

او برگزاری نمایشگاه و دورهمی‌های کارآفرینی و آموزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: برای اولین بار در کشور، اطلس کارآفرینی بانوان در کردستان در حال تدوین است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.