برگزاری جشنواره توانمندی‌های زنان روستایی در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از برگزاری جشنواره توانمندی‌های زنان روستایی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: همزمان با نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و به همت مرکز جهاد کشاورزی بیشه جنوبی، جشنواره توانمندی‌های زنان روستایی بخش مرکزی شهرستان با حضور فرماندار ویژه بابل در محل سالن ورزشی سلطان محمد طاهر این شهرستان برگزار شد.

او افزود: این جشنواره با رویکرد شناسایی توانمندی‌های بالقوه زنان روستایی شهرستان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

علی گل زاده گفت:در این جشنواره بانوان کارآفرین با تشکیل ۴۲ غرفه در زمینه صنایع تبدیلی، صنایع دستی، صنایع غذایی، گل و گیاه زینتی، نوغانداری، بسته بندی عسل، بسته بندی گیاهان دارویی و تولیدات طیور، تولیدات بخش کشاورزی را به عرصه نمایش و فروش گذاشتند.

او ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال و زمینه سازی موثر برای ایجاد اشتغال و تقویت مشارکت و تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ خانواده را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل افزود: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان، جشنواره به مدت یک روز دیگر دراین شهرستان تمدید شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار