حماس: هیچ پیشرفتی در پرونده تبادل اسرا وجود نداشته است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در پرونده تبادل اسرای فلسطینی وجود ندارد و آنچه اشغالگران می‌گویند صحت ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اعلام کرد که در پرونده تبادل اسرای فلسطینی با اشغالگران، هیچ پیشرفتی وجود نداشته و صهیونیست‌ها هیچ چیز ارزشمندی ارائه نکرده‌اند.

 ظاهر جبارین، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش و مسئول دفتر زندانیان و ایثارگران، بیان کرد هر آنچه صهیونیست‌ها درباره پرونده اسرا می‌گویند صحت ندارد و آن‌ها با اعصاب زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بازی می‌کند.

او در ادامه افزود: «اشغالگران همواره در پیشبرد این پرونده تعلل می‌کنند و آن را به تعویق می‌اندازند.»

جبارین همچنین توضیح داد: «صهیونیست‌ها هنوز روش مناسبی برای بحث در این باره ارائه نکرده‌اند، همه میانجی‌ها نیز خواسته‌های سازش‌ناپذیر مقاومت و اشغالگران را نیز می‌دانند.»

منابع مصری، امروز (جمعه) اعلام کردند عباس کامل، رئیس اطلاعات مصر، پیشنهاد توافقنامه مبادله زندانیان بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی را به این رژیم ارائه خواهد داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این توافقنامه در دیدار مقامات مصری و گفت‌وگوی آن‌ها با جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در قاهره در هفته‌های اخیر نهایی شده است.

چندی پیش، زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با عباس کامل، رئیس سازمان اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفت‌وگو کرد. منابع خبری گزارش دادند که دو طرف در این دیدار به ضرورت پایان دادن به اختلافات در فلسطین و اهمیت بازگشت به جلسات برای حل آن‌ها صحبت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار