شهادت کودک فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست + عکس

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد کودک فلسطینی که بر اثر اصابت گلوله جنگی نظامیان صهیونیست به بیمارستان منتقل شده بود، به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «محمد دعدس» ۱۳ ساله که عصر امروز (جمعه) بعد از اصابت گلوله جنگی نظامیان کودک‌کش صهیونیست در شرق «نابلس» به بیمارستان منتقل شده بود، به شهادت رسید.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای که منتشر کرد، گفت: این شهید سیزده ساله بعد از اصابت گلوله به شکمش به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش‌های بسیار نیرو‌های درمان نتوانست جراحات را تحمل کند و به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.

پیش از این سازمان‌های بین‌المللی بسیاری اقدامات نظامیان کودک‌کش صهیونیست را محکوم کردند. به تازگی نیز اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد از مشاهده تخلفات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی نگران شده است، زیرا این اقدامات وحشتناک هستند.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر نیز بار‌ها اعلام کرده است که صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین جنایت جنگی مرتکب شده‌اند و بر اساس گزارش باشگاه اسرای فلسطین، این رژیم از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از ۱۶ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده که بیش از ۸۵ درصد آنان شکنجه شده‌اند.

جنبش بین المللی حمایت از کودکان در گزارشی که بر اساس داده‌های سال ۲۰۲۰ است، عنوان کرد که اکثر کودکان (حدود ۵۷ درصد) شبانه از خانه هایشان دستگیر شدند و ۷۶ درصد آن‌ها از علت بازداشت خود مطلع نبودند.

با وجود جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص کودکان فلسطینی هیچ سازمان یا کشور غربی مدعی حقوق بشر در این خصوص اقدامی عملی انجام نداده و تنها به محکوم کردن این اقدامات بسنده می‌کنند!

شهادت کودک فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار