عزیزیان:

نی‌ریز میزبان رویداد شتاب فرآوری انار می‌شود

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نی‌ریز از برگزاری رویداد شتاب ( استارت آپی ) فرآوری انار با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس به صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر عزیزیان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نی‌ریز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: این رویداد استارت آپی در شش محور خواص دارویی پوست، دانه وهسته انار، مشاغل خانگی مرتبط با محصول انار، فرآوری بومی محصولات نوآورانه انار، تغییرالگوی کشت و کنترل بیولوژیک آفات، بهره وری از ضایعات انار و شیوه‌های نوین بسته بندی و بازاریابی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت در این رویداد شتاب برای همه افراد دارای ایده آزاد است، اضافه کرد: شرکت کنندگان تا ۱۸ آبان ماه فرصت دارند در سامانه http.//startup.farsuast.ir نام نویسی و ایده خود را ثبت کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نی‌ریز ادامه داد: حامیان این رویداد شرکت توسعه باغداری بهرامان، شرکت تعاونی مزرعه سبز نی ریز(نارنی) وجهادکشاورزی این شهرستان هستند.

عزیزیان ادامه داد: مراسم اختتامیه این رویداد استارت‌آپی ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود و از همه‌ علاقمندان، پژوهشگران، ایده پردازان و دانشجویان خلاق که دارای ایده در حوزه فرآوری انار هستند دعوت می‌شود تا ایده‌های خود را به این مرکز ارسال کنند.

او اظهار کرد: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۱۳۳۴۰۷۳یا۰۹۱۷۱۳۳۴۴۸۰ تماس و یا در واتساپ پیام ارسال کنند.

عزیزیان بیان کرد: استقرار در مرکز نوآوری نی‌ریز و مجتمع کار آفرینی و نوآوری واحد استانی فارس و حمایت از ایده تا تجاری سازی از مهمترین مزایای برگزیدگان این رویداد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار