سخنگوی باشگاه شهر خودرو: مهاجری هفته پیش استعفای کتبی داده بود/ بازیکنان با غیبت در زمین مسابقه متضرر می‌شوند

غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره تغییر و تحولات در کادر فنی تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم اظهار کرد: رضا مهاجری ۱۰ روز پیش استعفا کرده بود که ما موافقت نکردیم، اما او خسته شد و بازیکنان به او بی احترامی کرده بودند به همین علت برای اینکه حرمتش حفظ شود با استعفایش موافقت کردیم.

او درباره اظهارات مهاجری مبنی بر اینکه استعفایی نکرده است، گفت: این مربی هفته پیش استعفای کتبی خود را داده بود و مشکلی نداشتیم. او خودش می‌خواست از تیم شهر خودرو جدا شود.

پلاسچی درباره انتخاب اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو بیان کرد: به هر حال اعضای هیئت مدیره صلاح دانستند که اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود. مراسم معارفه این مربی هم انجام شد و امیدوارم بازیکنان از این مربی حمایت کنند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره اینکه در صورتی که در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در زمین مسابقه حاضر نشوند از مسابقات لیگ برتر فوتبال کنار گذاشته می‌شوند، گفت: بازیکنان باید متوجه و واقف باشند که با باشگاه شهر خودور قرارداد دارند. همچنین بازیکنان با حضور پیدا نکردن در زمین مسابقه خودشان متضرر می‌شوند و حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای تیم هزینه کردیم. ما ۱۰ درصد  مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم، اما بعضی‌ها برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند و شهامت و مردانگی ندارند.

او درباره اینکه بازی تیم شهر خودرو برابر تیم مس رفسنجان ۳ بر صفر به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید، گفت: ما برای بازیکنان خود بلیت مشهد به تهران و از آن طرف تهران به کرمان گرفتیم. همچنین در یکی از بهترین هتل‌های کرمان برای بازیکنان اتاق رزرو کردیم، اما بازیکنان در فرودگاه به تحریک عده‌ای وارد هواپیما نشدند.

پلاسچی درباره اینکه بازیکنان شهر خودرو خواستار دریافت ۳۰ درصد مبلغ قرارداد خود شدند، گفت: هیچ تیمی تاکنون وجود ندارد که ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده باشد. دوستان نادان سعی دارند تا تیم ما را به حاشیه ببرند و این موضوع باعث شده که باشگاه شهر خودرو متضرر شود. اگر همین طور ادامه یابد تیم شهر خودرو به سرنوشت  ابومسلم و سیاه جامگان دچار می‌شود.

او درباره اینکه کمیته انضباطی رای لغو بازی شهر خودرو و مس رفسنجان را صادر کرده است، گفت: ما طی نامه نگاری  با سازمان لیگ، مدارک باشگاه را تحویل دادیم و مسئولان در حال بررسی هستند که ببینند باشگاه  و یا بازیکنان شهر خودرو در این اتفاق مقصر هستند. شائبه‌هایی در این باره وجود دارد که به زودی مشخص می‌شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار