معمایی: باشگاه شهر خودرو به همه جا بدهکار است / هیئت فوتبال خراسان رضوی به ما ضربه می‌زند

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت این تیم مشهدی توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال لغو بازی این تیم برابر تیم آلومینیوم به علت به حد نصاب نرسیدن بازیکنان این تیم اظهار کرد: نه، این بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود. زمانی که عقیلی صحبت می‌کرد، قرارداد بازیکنان ما در حال ثبت شدن در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بود.

معمایی اظهار کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما به خاطر طلب کوزین بسته شده است. شکایت کوزین در زمان مدیریت هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و هیچ کدام از ابلاغیه‌ها به دستمان نرسید. ما به تازگی متوجه شدیم که از سوی فیفا محکوم شدیم. مدیران قبلی باشگاه شهر خودرو مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به وکیل دادند تا جریمه ۳۰ هزار دلاری را کم کند، اما این اتفاق رخ نداد و جریمه به ۷۰ هزار دلار افزایش یافت. علاوه بر این، ما ۱۰ میلیارد تومان از شهرداری مشهد گرفتیم و اسنادش موجود است. ما هر جا می‌رویم باشگاه شهر خودرو بدهی دارد.

او ادامه داد: برخی از بازیکنان ما مشکل خدمت سربازی داشتند که این مشکل را حل کردیم. بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات را نمی‌توانیم استفاده کنیم. علاوه بر این، ۷، ۸ بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و بازی سختی پیش رو داریم. ان شا الله تا بازی بعدی پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود و می‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

معمایی درباره اظهارات هادی عقیلی مبنی بر اینکه ترکیب ۱۱ نفره تیم شهر خودرو برای بازی با تیم آلومینیوم کامل نیست، گفت: منظور عقیلی این بود که کادر فنی نمی‌تواند ۳ دروازه بان را به زمین مسابقه بفرسد، اما اظهارات او را به صورت دیگری منتشر کردند.

فیفا باشگاه شهر خودرو را می شناسد 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو بیان کرد: فیفا باشگاه شهر خودرو را می‌شناسد و در نامه‌های این نهاد اجرایی نام شهر خودرو درج شده است. متاسفانه برداشت‌های شخصی باعث شده که اتفاقات بدی برای ما رخ بدهد. به طور مثال مسئول هیئت فوتبال استان خراسان رضوی قرارداد مدیر رسانه ما را نگه داشته تا او نتواند کارت بازی بگیرد. مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی مهر باشگاه شهر خودرو را لاک کردند و اسم پدیده را نوشتند و تخلف کردند. همچنین جای تاسف است که هیچ کس هم نیست که به داد ما برسد.

او افزود: من نمی‌دانم در صورتی که یک هیئت فوتبال بخواهد یک تیم خصوصی را از بین ببرد، چرا هیچ کس کاری نمی‌کند. من از فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انتظار دارم. البته داوری رئیس اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قول مساعد داده است تا مشکلات باشگاه شهر خودرو را حل و فصل کند.

ما ۸۰ درصد مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کردیم 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره مهلت پرداخت اجاره بها ورزشگاه امام رضا رو به پایان است، گفت: بله حدود ۳۵۰ میلیون تومان بدهی به ورزشگاه امام رضا، هتل و آژانس‌های هواپیمایی داریم که این مشکل را حل می‌کنیم. البته ما به زور توانستیم ۸۰ درصد مطالبات مالی بازیکنان را بدهیم. به هر حال برخی از اموال حمیداوی مالک باشگاه از سوی دادگاه ضبط شده است. در این وضعیت اسفناک فقط به ما ضربه می‌زنند. همه هیئت‌های استانی پشتیبان تیم خود هستند، اما هیئت فوتبال خراسان رضوی فقط می‌خواهد که تیم شهر خودرو ضربه بخورد.

او افزود: من گلایه‌مند هستم که چرا نهاد‌های نظارتی به موضوع باشگاه شهر خودرو ورود نمی‌کنند. هیئت فوتبال خراسان رضوی سد راه باشگاه شهر خودرو شده و مسئولان مدارک ما را تحویل نمی‌دهند.

معمایی درباره اینکه نام باشگاه پدیده است یا شهر خودرو گفت: اسم باشگاه ما، شهر خودرو است. البته دوستان بحث کمیسیون ماده ۵ را مطرح کردند و امیدوارم این موضوع ظرف یک هفته آینده حل شود تا نام باشگاه شهر خودرو را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه رضا مهاجری می‌تواند روی نیمکت فنی این تیم بنشیند، گفت: بله، کارت مربیگری مهاجری را گرفتیم و او مشکلی برای هدایت تیم ما ندارد.

او درباره وضعیت طلب کوزین بیان کرد: ما با این مربی صحبت کردیم، اما پرداخت طلبش یک مقدار معطلی دارد. ان شا الله این مشکل حل خواهد شد و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهر خودرو باز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار