سخنگوی باشگاه شهر خودرو:

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است

غلامحسین پلاسچی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی سخنگو و معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو  در گفت وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محرومیت نقل و انتقالات این باشگاه اظهار کرد: نامه‌ای از فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت استفان کوزین دریافت کردیم. فدراسیون فوتبال به ما ۱۰ روز مهلت پاسخگویی داده است.

او ادامه داد: محرومیت نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی و هیئت فوتبال مشهد است. متاسفانه تاکنون هیچ اقدام و توافقی با کوزین نشده و همین باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه ما شده است.

پلاسچی گفت: اصل طلب کوزین ۳۰ هزار دلار بود. مدیران قبلی ۲۰۰ میلیون تومان به وکیل دادند تا بتواند این جریمه را کاهش دهد، اما این وکیل نتوانست این مبلغ را کم کند و جریمه به ۷۲ هزار دلار افزایش یافت. ما با این مربی به طور مرتب در تماس هستیم و امروز و دیروز با او صحبت کردیم. او دلگیر است.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو بیان کرد: کوزین اعلام کرد که نامه وکیل مدیران قبلی به فیفا سراسر دروغ و تهمت بوده و این موضوع من را خیلی آزرده خاطر کرده و روی حیثیت حرفه‌ای او اثر گذاشته است. البته وکیل کوزین به این مربی بیان کرده است که مدیران قبلی این کار را کرده اند. البته هنر ما در حل موضوع است، اما هنر آن دوستان در ایجاد تنش است. ما با شدت جلو می‌رویم و امیدوارم به زودی این مشکل حل شود. ما پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

او افزود: اعضای هیئت مدیره هم امروز با کوزین صحبت و ابراز نگرانی خود را به او منتقل کردند. این مربی هم گلایه خود را مطرح کرد. او همه ما را ایرانی می‌داند و فرقی نمی‌گذارد، اما می‌گوید که نامه ارسال شده به فیفا برازنده ایرانی‌ها نیست.

پلاسچی گفت: ما ۲ ماه است که تیم شهر خودرو را تحویل گرفتیم. وارث مشکلاتی هستیم که دوستان قدیمی ما ایجاد کرده اند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو گفت: پنجره نقل و انتقالات ما بسته شده و این دستپخت مدیران قبلی است چرا که زمان آن‌ها این مشکل ایجاد شده است. بعد از پایان مهلت ۱۰ روزه قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال این را می‌گوید که پنجره نقل و انتقالات ما بسته می‌شود و کسر امتیاز صورت می‌گیرد. البته به امید خدا نخواهیم گذاشت که این تیم مشهدی دچار مشکل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار