افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:تعداد پرواز‌های انجام شده از فرودگاه‌های استان در ۶ ماهه اول امسال ۴۸ درصد افزایش داشت.

او افزود:آمار مسافر اعزام و پذیرش شده از فرودگاه‌های مازندران هم در این ۶ ماه اول ۴۳ درصد افزایش یافت.

وطن خواه با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرت‌های هوایی افزایش یافته است، گفت: علیرغم محدودیت‌های اعمال شده در قالب شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر، آمار‌ها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به پارسال از سفر‌های هوایی نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان، تعداد پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول سال را ۲۰۱۶ پرواز و میزان مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت ۱۳۲/۶۵۸ نفر اعلام کرد که رشد ۷۸ درصد در آمار پرواز‌ها و ۶۴ درصدی در آمار مسافر درپی داشته است.

او افزود: ۱۴۷۸۸ مسافر در قالب ۴۰۰ پرواز در این مدت از فرودگاه شهدای رامسر و ۷۲۹۱ مسافر در قالب ۱۵۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کرده اند.

وطن خواه از راه اندازی پرواز در مسیر کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پرواز‌ها در مسیر کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم، افزایش خواهد داشت.

در حال حاضر از فرودگاه‌های استان بعنوان دروازه‌های هوایی استان هرهفته پرواز در مسیر‌های مختلف ازجمله تهران - مشهد - اصفهان - تبریز - بندرعباس - شیراز - اهواز - کیش و عسلویه دایر می‌باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.