جابجایی بیش از ۱۷ هزار مسافر از فرودگاه‌های مازندران

۱۷ هزار و ۱۹۰ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه از فرودگاه‌های مازندران جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: ۱۷ هزار و ۱۹۰ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال در قالب ۲۶۴ سورتی پرواز از فرودگاه‌های مازندران جابجا شده اند.

او افزود: به رغم حاکم بودن شرایط خاص کرونایی در کشور، باعمل به دستورالعمل‌های صادره و رعایت تمامی شیوه نامه‌های اجتماعی، میزان مسافرت ایام عید در مجموعه فرودگاه‌های سه گانه استان امسال در مقایسه با پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

وطن خواه گفت: در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در مدت ۲۰ روز تعطیلات نوروزی با رشد ۳۷۰ درصدی، تعداد ۱۴ هزار و ۳۲۱ نفر مسافر در قالب ۱۹۶ پرواز، فرودگاه شهدای رامسر با رشد ۱۰۰ درصدی، یک هزار و ۶۸۲ مسافر در قالب ۴۴ پرواز و در فرودگاه شهدای نوشهر، با رشد ۱۰۰ درصدی، یک هزار و ۱۸۷ نفر مسافر در قالب ۲۴ پرواز اعزام و پذیرش شده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای افزایش مسیر‌های پروازی اشاره کرد و افزود: با توجه به تقاضای مردم و استقبال از پرواز‌های مسیر دور، بویژه در فرودگاه‌های ساری و رامسر، امیدواریم پس از ماه مبارک رمضان شاهد برقراری پرواز در مسیر‌های جدید باشیم که پس از قطعی شدن و اعلام برنامه پروازی توسط شرکت‌های هواپیمایی به اطلاع مردم و مسافران خواهد رسید.

در فرودگاه ساری در حال حاضر ۷۸ پرواز، نوشهر ۲۰ و رامسر۳۶ پرواز به صورت هفتگی در مسیر‌های مختلف برقرار می‌باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار