افزایش ۶۰ درصدی پرواز‌های مازندران

پرواز‌های فرودگاه‌های مازندران از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ۶۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:۶۹۸ هزار و ۱۳۱ مسافر در قالب ۲۱۵۸ پرواز از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه از فرودکاه‌های استان اعزام و پذیرش شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او به آمار پروازی فرودگاه شهدای ساری اشاره کرد و افزود: ۱۱۳ هزار و ۸۸۴ مسافر در قالب ۱۷۱۲ پرواز طی این مدت در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که از نظر پرواز ۹۱ درصد و از نظر تعداد مسافر ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

وطن خواه به کاهش پرواز‌ها در فرودگاه شهدای نوشهر اشاره کرد و گفت: بعلت شرایط خاص کرونا بویژه در غرب استان، آمار نشان از اقبال کمتر مردم به مسافرت هوایی در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر داشته و در مجموع در فرودگاه شهدای نوشهر تعداد ۶۱۲۶ مسافر در قالب ۲۱۲۴ پرواز در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که افزایش ۵ درصدی در تعداد مسافر و منفی ۱۰ درصدی در آمار پرواز‌ها را در پی داشته است.

او افزود:همچنین در این مدت در فرودگاه شهدای رامسر ۱۱۶۸۸ مسافر در قالب ۳۲۲ پرواز اعزام و پذیرش شده که از نظر تعداد پرواز افزایش یک درصدی و از نظر مسافر رشد منفی ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اظهار امیدواری کرد، با عبوراز شرایط کرونا شاهد افزایش مجدد پرواز‌ها در فرودگاه‌های استان بویژه در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار