مدیرکل بیمه سلامت ایلام خبر داد؛

حذف دفاتر کاغذی درمان در صندوق‌های پنجگانه بیمه سلامت ایلام

رحیمی گفت: با توجه به حذف دفاتر کاغذی درمان در صندوق‌های پنجگانه ، از این پس ارائه خدمات فقط با کد ملی امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام ، گفت: با توجه به حذف دفاتر کاغذی درمان در صندوق‌های پنجگانه (روستاییان و عشایر، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی ایرانیان و کارکنان دولت) از این به بعد ارائه خدمات فقط با کد ملی امکان پذیر است.

او افزود: از ابتدای آبان ماه این اداره‌کل صرفاً مجاز به پذیرش نسخه‌های تجویز شده الکترونیکی از طرف پزشکان بوده و از تاریخ اعلام شده پذیرش هرگونه نسخ غیر الکترونیکی یعنی کاغذی در داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی و پرتو درمانی امکان پذیر نیست.

مدیرکل بیمه سلامت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق سلامت همگانی، اظهار کرد: رعایت و اجرای نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی سلامت باعث می‌شود تا دسترسی مردم به خدمات درمانی علاوه بر بخش‌های دولتی در بخش‌های خصوصی هم تسهیل شود.

او با اشاره به موضوع ارائه راهکار‌های جدید برای بهبود فرآیند پرداخت هزینه‌های خسارت متفرقه بیمه شدگان با هدف تسهیل در نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی در مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد به عنوان موضوع فراخوان هم‌اندیشی کشوری از بیمه شدگان گرامی خواست با ورود به سامانه و ارائه راهکار‌های جدید برای بهبود فرآیند پرداخت، ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.