انفجار در عدن یمن ۱۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت

رسانه‌های یمنی اعلام کردند بر اثر انفجار یک خودرو در شهر عدن که هدفش فرماندهان رئیس‌جمهور فراری این کشور بود ۱۲ کشته و زخمی بر جا مانده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «التواهی» شهر عدن که قصد داشت کاروان فرماندهان «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌ جمهور مستعفی و فراری یمن را هدف قرار دهد، ۱۲ تن کشته و زخمی شدند. این منطقه تحت اشغال نیرو‌های وفادار به منصور هادی است.

خبرنگاران مستقر در محل حادثه اعلام کردند فرماندار خودخوانده عدن و وزیر کشاورزی کابینه منصور هادی توانستند از این حادثه جان سالم به در ببرند با این حال طبق اخبار اولیه تاکنون ۵ تن بر اثر این انفجار کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

شایان ذکر است استان‌های تحت اشغال دولت مستعفی یمن چند ماهی است که صحنه اعتراضات شدید مردمی علیه ناکارآمدی و اوضاع بد معیشتی و قطعی‌های طولانی مدت برق است و دامنه تظاهرات در استان‌های جنوبی یمن علیه ائتلاف سعودی و دولت منصور هادی افزایش یافته است.

در شهر عدن (مرکز حکومت منصور هادی) جنبش جوانان عدن با صدور بیانیه‌ای خواستار انقلاب مردمی گسترده در استان‌های جنوبی شده‌اند.

در حال حاضر رسانه‌های وابسته به دولت منصور هادی تلاش دارند مخاطب اعتراضات را گروه شورای انتقالی جنوب (همسو با امارات) معرفی کنند. این رسانه‌ها همچنین شورای انتقالی را مسئول سرکوب معترضان می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار