راهپیمایی مردم یمن در سالگرد انقلاب علیه ناکارآمدی منصورهادی

مردم یمن در سالروز انقلاب علیه ناکارآمدی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، ۲۱ سپتامبر مصادف با انقلاب یمنی‌ها علیه ناکارآمدی «عبد ‏ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور فراری و مستعفی و دولت وی در سال ۲۰۱۴ است. مردم با شعار «کل یمن به زودی آزاد خواهد شد» از کمیته مردمی و ارتش این کشور حمایت کردند.

«عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن نیز در سخنانی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر گفت: ملت ما پایداری و مقاومت کرد و امکان ندارد در برابر طرح‌های آمریکا تسلیم شود.

بن حبتور افزود: به کسانی که می‌گویند انقلاب ۲۱ سپتامبر کودتا بوده است می‌گویم اگر انقلاب ۲۱ سپتامبر نبود تجاوز‌های ۱۷ کشور متجاوز به مردم یمن در سرتاسر این کشور صورت نمی‌گرفت، فرودگاه و بندر الحدیده بسته نمی‌شد، بانک مرکزی به عدن منتقل نمی‌شد و ملت یمن به طور کامل محاصره نمی‌شد.

وی تاکید کرد: انقلاب ۲۱ سپتامبر با شعار‌ها و حمایت‌های خود از فلسطین، موجب ناراحتی و نارضایتی اسرائیل شده است. ما به عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن بخاطر رهبری این ملت و این انقلاب در سایه شرایط استثنایی و بی سابقه در کشور، تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار