بازدید وزیر راه و شهرسازی از کمربندی کنگان - دوراهک/ پیشرفت ۸۰ درصدی جاده وفاق

وزیر راه و شهرسازی از مراحل تکمیل بزرگراه کمربندی کنگان - دوراهک و روند ساخت جاده وفاق میان دیر و کنگان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان بوشهر از مراحل تکمیل بزرگراه کمربندی کنگان - دوراهک بازدید کرد.

این بزرگراه به طول ۳۳ کیلومتر از جمله طرح‌های شاخص بزرگراهی استان است که دو قطعه آن به طول ۱۹ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

با توجه به موقعیت قرارگیری بزرگراه در کمربندی شهر کنگان، تکمیل آن باعث خارج شدن عبور و مرور سنگین جاده بوشهر-چغادک-کنگان- عسلویه به بیرون از مرکز شهر کنگان، افزایش سرعت رفت و آمد، دسترسی سریع و ایمن، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات شهری و عبور بار‌های ترافیکی منطقه پارس جنوبی از کمربندی می‌شود.

 بازدید وزیر راه وشهرسازی از جاده وفاق

قاسمی وزیر راه و شهرسازی از جاده ساحلی وفاق بازدید کرد.

جاده ساحلی بین شهرستان‌های دیر و کنگان معروف به جاده وفاق به طول ۶۰ کیلومتر از جاده‌های مهم و گردشگری در جنوب استان بوشهر است که مرحله نخست آن اجرا شده است.

این جاده مسیری تفریحی- اقتصادی است.

 با توجه به پیشرفت حدود ۸۰ درصدی جاده وفاق انتظار است این جاده هر چه سریع‌تر بهره‌برداری شود.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه هیات همراه به منظور بازدید از برخی طرح‌های جاده‌ای و بندری وارد استان بوشهر شد. قاسمی در این سفر دو روزه از طرح‌های زیرساختی و مسکن بازدید خواهد کرد.

بازدید از مراحل ساخت کریدور جنوب، بزرگراه بزباز_ بندو، طرح توسعه اسکله‌های کنگان و شیرینو، احداث کنارگذر کنگان _ دوراهک و دیدار با قشرهای مختلف مردم از برنامه‌های رستم قاسمی در اولین روز سفر به این استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.