مکی:

۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در زنجان تولید ایران است

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار، تولید و یا مونتاژ داخل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مکی رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان از فعالیت ۱۷۰ واحد صنفی نوشت افزار در زنجان خبر داد و گفت: بیشتر نوشت افزار‌ها در بازار زنجان تولید ایران است.

او با بیان اینکه افزایش قیمت در برخی اجناس ۲ برابر و در برخی دیگر سه برابر شده است، افزود: کالا‌های کاغذی بیش از ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان گفت: نوشت افزار تولیدات خارجی از بازار خارج شده و در حال حاضر بیش از ۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار، تولید و یا مونتاژ داخل است.

مکی با بیان اینکه افزایش قیمت نوشت افزار در زنجان بسیار مشهود است، ادامه داد: گرانی قدرت خرید مردم را برای خرید نوشت افزار کم کرده است.

او کیفیت کالا‌های ایرانی در بخش لوازم التحریر را بسیار خوب اعلام کرد و افزود: دانش آموزان به تنوع نوشت افزار‌ها نیاز دارند و در تولیدات داخلی هم به این سلایق و علاقه‌ها بسیار توجه شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.