پیام‌های دریافتی در نهم مهر ماه؛

از مشکلات نسخه‌های الکترونیک تا عدم ثبت اطلاعات در سایت واکسیناسیون

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

سلام پیگیری کنید که چرا اکثر داروخانه ها، با این که دفترچه بیمه داریم همه نسخه‌ها آزاد حساب می‌کنند از وقتی نسخه‌های الکترونیک آمده این مشکل به وجود آمده است.


سلام لطفا در مورد کسانی که اطلاعاتشون تو سامانه واکسن  ثبت نشده هم گزارشی تهیه کنید.


سلام من از اردیبهشت ماه  تلفن همراهم حین تماس قطع می‌شود و تا الان مشکل رفع نشده و هر بار که با اپراتور تماس می‌گیرم جواب می‌دهند که خط نرمال است و سیم کارت را جا به جا کنید احتمال دارد مشکل از گوشی باشد تا الان روی چند تا گوشی دیگر تست کردم باز هم مشکل حل نشد. لطفا رسیدگی کنید.


می خواستم یک گزارش در مورد تخریب محیط زیست و استحصال زمین توسط شهرداری کنارک در ساحل بکر و ماسه‌ای تهیه کنید.


سال ۹۶ یک حلقه چاه آب در منطقه تخت کاشان توابع ایذه حفر شد بعد از گذشت ۳سال و ۶ ماه موردبهره برداری قرار گرفته، ولی متاسفانه آب آن گل آلود است و فقط در حد ۲۰ دقیقه آب می‌دهد. چاه در طول این مدت که حفاری شده بود ریزش کرده و مسئولان بدون توجه به ریزش چاه اقدام به لوله گذاری و افتتاح می‌کنند و الان ۲ماه از بهره برداری گذشته ولی آب پمپاژ نمی‌شود. لطفا پیگیری کنید.


منطقه پیشاهنگی در کمال شهر کرج، خیابان دهم شرقی، بوستان یکم اصلا وضعیت مناسبی ندارد، زباله جمع می‌شود و آسفالتی ندارد، با شهرداری هم تماس گرفتیم، ولی جوابی نمی‌دهند لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار