پیام‌های دریافتی در هشتم مهر ماه؛

نایاب شدن واکسن برکت در مشهد و تاخیر در تحویل خودرو جی ۴ کرمان موتور

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۸ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

نایاب شدن واکسن برکت در مشهد
درباره نبود واکسن برکت در مشهد گزارشی تهیه کنید.


شرکت‌های لیزینگ خودرو
این شرکت‌ها مدعی هستند که سود وام را بر مبنای ۳۰ درصد سالانه حساب می‌کنند، ولی در اصل به جهت اعمال سود به کل دوره بازپرداخت به جای راس دوره وام را بر مبنای ۶۰ درصد سود سالانه از مردم می‌گیرند. پیگیری کنید.


تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل
با جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل بیمارستان امیر المومنین و بیمارستان امام خمینی زابل به صورت شرکتی هستیم که حدود سه ماه است که حقوق دریافت نکردیم لطفا پیگیری کنید.


امکان خرید کتاب چاپی برای معلمان حتی شده به چندین برابر قیمت برای معلمان فراهم شود
ما معلمان برای اینکه بتوانیم تدریس خوبی داشته باشیم نیاز داریم که کتاب درسی چاپ شده را داشته باشیم، چون ما معلمان باید بر اساس کتاب درسی تدریس کنیم و باید بیشتر از دانش‌آموزان به محتوا و تغییرات کتاب درسی مسلط باشیم لذا خواهشمند هستیم امکان خرید کتاب درسی برای ما معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی را فراهم کنید از رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش درخواست کنید.


وام ودیعه مسکن
باسلام و وقت بخیرهیچ بانکی وام ودیعه را قبول نمی‌کند در سامانه بانک و شعبه را انتخاب می‌کنیم به شعبه مراجعه می‌کنیم شعبه اعلام می‌کند ظرفیت ما پر است.


سامانه خراب واکسن
سلام، وقت بخیرالان چند هفته هر روز تو سایت داریم می‌رویم ثبت نام کنیم همیشه می‌زنند ظرفیت پر نمی‌شود و این سایت مشکل دارد.


تاخیر در تحویل خودرو جی ۴ کرمان موتور
من بهمن سال۹۹ از کرمان موتور خودرو جک جی۴ خریدم با تحویل مرداد الان ۷ مهر ماه هست خودرو که تحویل ندادند جواب درست وحسابی هم نمی‌دهند در شهریور می‌گفتند مهر ماه الان هم که به ما اعلام کردند آذر شاید تحویل داده شود خیلی هم که پیگیر شویم می‌گویند بیا فسخ قرارداد کن خواهشمندیم پیگیری‌های لازم را انجام دهید.


طرح اقدام ملی مسکن
سلام خدمت دوستان عزیز من از تایید شدگان طرح اقدام ملی مسکن در نصیر شهر تهران هستم، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در جهت ساخت پروژه انجام ندادن، ولی با این حال پیامک فرستادند که مبلغ مرحله دوم واریز کنم، ولی در سامانه اطلاعات طرح اقدام ملی مسکن آمده که مرحله دوم در صورتی باید واریز شود که پروژه باید از فونداسیون گذشته باشد و به مرحله ستون و سفت کاری برسه آیا من باید پول مرحله دوم واریز کنم یا نه؟ پیگیری کنید.


تاخیر طولانی شرکت کرمان موتور در تحویل خودرو
سلام. بنده یکی از چندین نفر حواله داران خودرو جک j۴ هستم و بابت عدم تحویل به موقع شرکت کرمان موتور و تاخیر بسیار طولانی، از شرکت گله‌مند هستم و این درحالیه که اکثر حواله داران بیش از دو سوم قیمت خودرو را پرداخت کرده ایم، اما خبری از تحویل نیست و چندماه از تحویل می‌گذرد، ولی شرکت به تعهدات خودش در زمینه تحویل عمل نمیکنه، خواهشمندم ازتون که پیگیری کنید تا صدای ما به جایی برسد. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ن
۲۱:۵۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درمورد انشعاب آب و نصب کنتور روستایی هم رسیدگی شود تا درمورد منازل ساخته شده که دارای مجوز و پروانه است و تقاضای انشعاب می نمایند آسان تر و مساعدت بیشتر صورت پذیرد وبه برخی موارد مانند حصار وغیره ایراد و انشعاب انجام نگردد. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۵۵ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
بنده هم ثبتنامی بهمن و تحویل مرداد ماشین کرمان موتور جک جی ۴ هستم ولی با گذشت دوماه تاخیر هیچ خبری از ماشین نیست و جوابگو هم نیستن که ملت از بلاتکلیفی در بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
خودروهای جی ۴ کرمان موتور خیلی تاخیر دارند لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار