پیام‌های دریافتی در سوم مهر ماه؛

موتور سیکلت های مزاحم در میدان نقش جهان و کمبود واکسن کرونای برکت در رشت

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۳ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

صادر نشدن کارت ملی بعد از دو سال
سلام خسته نباشید دوسال پیش برای گرفتن کارت ملی اقدام کردم، اما هنوز باید با کد رهگیری که داخل یک برگه کاغذ نوشته شده برای ثبت نام اقدام کنم، چون هنوز کارت ملی بنده صادر نشده لطف کنید و پیگیری کنید.


مناطق روستایی
با سلام، لطفا درخصوص نصب کنتور انشعاب آب جهت منازل ساخته شده درمنطقه روستایی هم پیگیری شود تا با توجه به مجوز دارا بودن بودن پروانه انشعاب آسان‌تر و با تخفیف و مساعدت بیشتر جهت درخواست کنندگان از طرف اداره آب انجام شود باتشکر


کمبود واکسن کرونای برکت در رشت
داخل رشت اصن واکسن برکت نیست، یا کم است که حتی دیده نمی‌شود.


سد بی آب شهید مدنی تبریز
احداث سد شهید مدنی تبریز که بودجه کلانی صرف ساخت آن شد سال‌های متمادی است که بی آب و بلا استفاده است بنابراین از مقامات مسئول خواهشمند است راهکاری در جهت آبگیری و استفاده آن در جهت آبادنی منطقه صورت گیرد.


درختکاری و روشنایی معابر
معابر و کوچه‌های رباط کریم تیر‌های برق لامپ ندارند و اصلا فضای سبز و درختکاری ندارند وضعیت خیابان‌ها و جاده‌ها نامناسب است.


پانزده درصد اضافه حقوق بازنشستگان بهداشت ودرمان
با گذشت حدود دوماه از صدور احکام بازنشستگان این اضافه حقوق پرداخت نشده است اگر تامین اعتبار نشده است احکام را چرا صادر کردند؟


قطعی آب
سلام لطفا پیگیری بفرمایید به چه علت ما در گرگان شمال کشور نصف روز آب نداریم. لطفا پیگیری بفرمایید.


رفت و آمد موتور سیکلت‌ها در میدان نقش جهان اصفهان
سلام دیروز ما به میدان نقش جهان رفتیم تعداد زیادی موتور سیکلت با صدای گوش خراش آنجا پرسه می‌زدند و آرامش فضای تاریخی آنجا را بهم زده بودند، اگر واقعا یک توریست آنجا باشد چه فکری می‌کند، مگر ورود وسیله نقلیه به آن منطقه ممنوع نیست؟


نبود واکسن برکت در مشهد
سلام بیش از دو هفته است که واکسن برکت در مشهد و سایر شهر‌های استان خراسان رضوی نایاب شده است
از دوشنبه‌ی هفته گذشته فقط برای دوز دوم آن هم در مراکز محدود تامین شده که گا‌ها منجر به ایجاد شلوغی در آن محل شده است. لطفا سهیمه واکسن استان خراسان را افزایش دهید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۱۸:۲۸ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
حرکت موتور سیکلت ها با صدای گوش خراش مختص نقش جهان نیست در محله های دیگر شهر هم این یک اپیدمی شده و متاسفانه نیروی انتظامی هم به بهانه تکمیل ظرفیت پارکینگ ، هیچ اقدامی انجام نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
سلام و تشکر ازپی گیری پیام ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
با سلام و تشکر از رسیدگی به پیام ها لطفا نتیجه آن هم درسایت درج شود.
آخرین اخبار