مفتح:

لایحه بودجه باید به واقعیت جامعه نزدیک باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه بودجه باید به گونه‌ای تدوین به قانون تبدیل شود که به واقعیت جامعه نزدیک باشد و فرصت ها صرف مسائل حاشیه ای نشوند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ که در محل دیوان محاسبات برگزار شد، گفت:  لایحه بودجه باید به گونه‌ای تدوین به قانون تبدیل شود که به واقعیت جامعه نزدیک باشد و فرصت ها صرف مسائل حاشیه ای نشوند.

وی افزود: بودجه نباید معطل آیین‌نامه‌ها بماند و مجلس باید به‌گونه آن را بررسی و تصویب کند که آیین نامه ها مانع اجرای قانون نشوند. آیین نامه های لازم برای بودجه باید تا یک ماه مصوب شود، اما متاسفانه تدوین و ابلاغ برخی از آنها در دولت تا یک سال هم طول می‌کشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۸:۴۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام برادر وقتی شما نمی دانید فرزندت چقدر نقدینگی یا مسکن و ... دارد ! دختر چقدر ؟ همسرت چقدر ؟ خودت چقدر ؟ چگونه می توانی خرج و دخل خانه ات را بر نامه ریزی کنی؟ لذا یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است . پس ابتدا باید با طرح اینجانب تسلط و آگاهی کامل بر اموال منقول و غیر منقول جامعه را داشته باشیم سپس می توان خرج و دخل را به راحتی برای رفاه عادلانه برنامه ریزی نمود . اگر اعتقاد به شمارش دندان های اسب دارید بسم الله با ایمیل بنده ارتباط بگیرید . مهندس گودرزی
-
امامی - دمق
۰۸:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود بر مفتح عزیز و مردمی ،که انصافا یک نماینده ی ملی محسوب می شود. لذا از همین جا از زحمات ارزشمند ایشان تشکر می کنم و از مردم شریف شهرستان تویسرکان تقاضا دارم قدر این نماینده ی شجاع و مردمی را بدانید و دنبال حاشیه هایی که شهرستان را به نابودی می کشاند نروید .
آخرین اخبار