فراهم شدن زمینه آزادی ۱۰ نفر با کمک ستاد دیه

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان خبر داد.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در حاشیه پنجمین ستاد دیه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای امسال ۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

او افزود: در جلسه امروز نیز زمینه آزادی ۱۰ نفر از زندانیان فراهم شد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه با احتساب زندانیانی که امروز زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای سال آزاد شده اند به ۶۲ نفر افزایش یافت، اظهار کرد: میزان ورودی زندانیان جرائم غیرعمد که به دلیل بدهی مالی از ابتدای امسال به زندان افتاده اند، در مقایسه با پنج ماهه ابتدایی پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال ۳۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که شاکی خصوصی نداشته اند مشمول عفو رهبری شده اند که ۲۰۰ نفر از آن‌ها از زندان آزاد شده و ۱۵۰ نفر نیز تخفیف مجازات گرفته اند.

او ادامه داد: در ۳ مناسبت مهم امسال که استان سهمیه آزادی زندانی داشته است، زندانیان مشمول عفو شده و در هر نوبت بیش از ۸۰ نفر عفو شده اند.

وصول یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تعهدات جشن گلریزان

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از مبالغ تعهد شده در جشن گلریزان امسال، تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

او افزود: تعدادی از شهرستان‌های استان قسمتی از مبالغ متعهد شده را پرداخت کرده اند و چندین شهرستان نیز پرداختی نداشته اند.

انتهای پیام/ ر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.