تبدیل سالن تئاتر به بیمارستان موقت کرونایی در شیراز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: باتوجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا، سالن تئاتر استاد لایق در شیراز به بیماران کرونایی به صورت موقت اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد:  اختصاص این سالن تئاتر به بیماران کرونایی از جمله مصوباتی بوده که در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مصوب شده و به منظور افزایش خدمت رسانی به بیمارانی که با این بیماری مواجه شده‌اند به این افراد اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: این سالن برای آن دسته از افرادی است که نیاز به بستری در بیمارستان‌های استان ندارند و به صورت موقت خدمات درمانی دریافت می‌کنند که با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد این سالن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

سهرابی ادامه داد: پیش از این استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تمامی دستگاه‌های استانی را مکلف کرده بود تا تمامی تجهیزات خود را در راستای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: سالن لایق نزدیک به دو سال است که تعطیل بوده و گروه‌های تئاتری تمرین‌های خود را در این سالن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار