فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

امید آفرینی رسالت رسانه‌هاست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امید آفرینی، انسجام و جهت دهی به افکار عمومی همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع اصحاب رسانه شهربابک گفت: انسجام نداشتن یکی از عوامل پیشرفت نکردن ماست، در حالی که وحدت یکی از دلایل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و همه در جبهه ها، انقلاب اسلامی و اصول و ارزش‌های آن را پذیرفتند و خروجی آن تفکر جهادی بود که ما را از بن بست نجات می‌دهد.

او تصریح کرد: ۴۵ درصد از معادن در کرمان می‌باشد، اما فقیرترین استان است، زیرا نگاه‌ها به معیشت و اقتصاد، سیاسی است.

سردار معروفی امید آفرینی، انسجام و جهت دهی افکار عمومی همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه اصحاب رسانه عنوان و تأکید کرد: ذات خبرنگاری مطالبه گری است.

او بیان داشت: خبرنگار باید بدون تخریب و با ارائه راهکار مطالبه گری کند که این صورت کار درست پیش می‌رود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز هر که در دنیا افکار عمومی را با خود همراه کنند موفق است، تصریح کرد: در دنیایی که جنگ جنگ رسانه هاست و معاندان دنیای فضای مجازی غیرقابل و نامطمئن ساخته اند و التهاب و مشکل ایجاد می‌کنند، اگر رسانه‌ها علم و سواد عملیات روانی نداشته باشند خودزنی می‌کنند.

او با اشاره به اینکه مردم با رای خود به دشمنان نظام پشت کردند، افزود: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی را تحمل می‌کنند، اما فساد و تبعیض و بی عدالتی را تاب نمی‌آورند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار