نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

برپایی امر به معروف و نهی از منکر عامل اقامه سایر واجبات در جامعه است

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: طبق روایات نقل شده بر پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر عامل اقامه سایر واجبات و در مقابل عدم رعایت آن عامل فراموشی و ترک سایر فرایض در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار دبیر و معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب هر گاه جامعه از معارف اسلامی و مبانی دینی فاصله گرفته آسیب بیشتری دیده و هر گاه این فاصله کمتر شده به مراتب آسیب‌ها نیز کمتر شده است که وضعیت کنونی جامعه چندان مطلوب نیست و نیازمند تلاش برای بهبود اوضاع در عرصه‌های مختلف هستیم.

امام جمعه زاهدان مشخص شدن خروجی و نتیجه کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان را خواستار شد و افزود: باید دید که بین حضور و یا عدم حضور ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان چه تفاوتی وجود دارد و خروجی کار به چه شکل است.
آیت الله محامی ادامه داد: ارائه گزارش از خروجی و محصول کار دو فایده به دنبال دارد ابتدا اینکه در صورت عملکرد مناسب عامل ایجاد قوت قلب و دوم اینکه باعث سنجش کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف خواهد بود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نباید به ثمرات کم اکتفا کنیم اظهارداشت: افزایش ساختار سازمانی دردی دوا نمی‌کند مگر اینکه با نفرات مردمی همراه باشد و باید کاری کنیم تا مردم در این جهت احساس مسوولیت کرده و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

در ابتدای این دیدار محسن اکبری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز به بیان ویژه برنامه‌های دهه اول ماه محرم پرداخت و گفت: ۱۰ روز نخست ماه محرم الحرام تحت عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که در مجموع طی این مدت ۳۵ برنامه محوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار