مقام ارشد جمهوری خواه: ترامپ همچنان رهبر حزب است

رییس کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ همچنان رهبری حزب جمهوری خواه را برعهده دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، رونا مک دانیل، رییس کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا هنوز رهبر حزب جمهوری خواه است و در صورت نامزد شدن مجدد او برای انتخابات ۲۰۲۴ این حزب به فعالیت‌های بی طرفانه خود ادامه خواهد داد.

وی در ادامه تاکید کرد: ترامپ توانایی زیادی برای جمع آوری کمک‌های مالی از مردم و طرفدارانش دارد و به نظر من او هنوز هم محبوب‌ترین رییس جمهور جمهوری خواه در تاریخ آمریکاست.

ترامپ در طرفداری از نمایندگان جمهوری خواهی که قرار است در سال آینده میلادی در انتخابات میان دوره مجلس آمریکا شرکت کنند تا به حال توانسته در سخنرانی‌های خود ده‌ها میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کند.

رهبران جمهوری خواه هم از تمایل رییس جمهور سابق آمریکا برای حمایت بیشتر از نامزد‌های این حزب برای انتخابات مجلس خبر دادند. مک دانیل پیشتر اعلام کرده بود اگر دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دوباره نامزد شود، کمیته ملی جمهوری خواهان در این زمینه بی طرف عمل خواهد کرد.

وی در مصاحبه اخیر خود با آسوشیتدپرس اعلام کرد: بعد از روی کارآمدن بایدن همه چیز به طرز وحشتناکی در آمریکا تغییر کرد. قوانین مربوط به مهاجرت به طور ضعیفی اجرا شد، تورم در جامعه افزایش یافت و قیمت سوخت هم صعودی شد.

مک دانیل همچنین تصریح کرد: آمریکا در خطر است. این تقابل دموکرات‌ها با جمهوری خواهان نیست؛ بلکه رویارویی جمهوری خواهان با کمونیسم است. دموکرات‌ها می‌خواهند در جامعه آمریکا آزادی بیان و آزادی مذاهب را محدود و کم کم از بین ببرند.

وی تاکید کرد: اگر در انتخابات بعدی، حزب جمهوری خواه پیروز نشود، ما نظام سیاسی آمریکا را به رسمیت نخواهیم شناخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
ترامپ عشقه. رئیس جمهور دلهاست.. مرد میدانه
آخرین اخبار