کرونا ظرفیت بیمارستان‌های استان همدان را تکمیل کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از تکمیل ظرفیت همه بیمارستان‌های استان به‌ویژه شهرستان همدان در پیک پنجم کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا به طور گسترده در سطح کشور از ماه گذشته و تاثیر آن بر روند بیماری گفت: تا زمانی که ۷۰ درصد مردم جامعه واکسینه نشوند، نمی‌توان تاثیر واکسن را در روند بیماری و کاهش آمار به صورت چشمگیر و بنیادین مشاهده کرد، درحال حاضر تنها حدود ۱۴ درصد از مردم استان همدان واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

او از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ فرد مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند و هم‌اکنون حدود ۱۱۰۰ بیمار در تمامی بیمارستان‌های استان بستری و درحال گذرندن دوران بیماری خود هستند.

جلیلی با تاکید بر ارسال مکاتبات و نامه‌های مربوط به الزام نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق قرمز به ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: متاسفانه در پیک پنجم کرونا، ظرفیت تمامی تخت‌ها در بخش‌های عادی و ICU  در بیمارستان‌های استان تکمیل شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.