۷۶۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت:۷۶۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان همدان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن عروتی موفق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه همدان ۱۷۲ تخت فعال و بیمارستان غرضی ملایر۱۴۵ تخت فعال دارد، گفت: بیمارستان‌های خوبی در استان داریم و سعی کردیم خدمات خوبی ارائه بدهیم و طبق آخرین نظرسنجی انجام شده، بالای ۹۰ درصد مردم از این خدمات، رضایت دارند.

عروتی موفق  با اشاره به بیماری کرونا و  تلاش کادر درمان تامین اجتماعی همدان دراین زمینه افزود: در بیمارستان آتیه ۹۰ تخت و در بیمارستان غرضی ملایر ۵۰تخت به بیماران کرونایی اختصاص داشته است که  در ایام پیک چهارم کرونا در بیمارستان آتیه و در بیمارستان غرضی ۲۴۷ بیمار بستری کرونایی بستری شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: کادر درمان تامین اجتماعی دلسوزانه به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند واین در صورتی است که  بیش از۴۵۰ نفراز همکاران کادر درمان به این بیماری مبتلا شده اند.

عروتی‌موفق با بیان اینکه بیمارستان آتیه در آخرین سالنامه آماری دانشگاه علوم پزشکی همدان، رتبه اول زایمان طبیعی را در سطح استان و رتبه سوم را در سطح کشور دارد، بیان کرد: بر اساس اعتبار سنجی، هر ۲ بیمارستان ما در استان، درجه یک هستند.

او با بیان اینکه از نظر تعداد تخت در سطح بیمارستان‌های سازمان جایگاه چهارم را داریم تاکید کرد: ۶ مرکز سرپایی در استان شامل ۲ مرکز در همدان و در نهاوند، تویسرکان، اسدآباد و رزن هر کدام یک مرکز که به‌صورت رایگان، خدماتی در بخش‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، تزریقات و داروخانه ارائه می‌دهند.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه قسمتی از فعالیت ما خرید راهبردی است و ما از طریق مراکزی که داریم از آن‌ها خرید خدمت می‌کنیم، یادآور شد: ۹۸ درصد پزشکان طرف قرار داد، نسخه الکترونیک دارند به‌طوری که هزار و ۸۰ پزشک از این سامانه، استفاده کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.