ثبت دمای ۴۰ تا ۴۷ در نقاط مختلف بوشهر/ هفته آینده جو و دریا آرام است

ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر در شبانه روز گذشته در گرم‌ترین ساعت‌ها دمای ۴۰ تا ۴۷ درجه سلسیوس را ثبت کردند در صورتی که سه‌شنبه و چهارشنبه بیشترین دما ۵۱ درجه بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و هفته پیش رو در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است، بنابراین در این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و در صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۷ درجه سلسیوس بیشترین دما را در استان بوشهر داشته است و بقیه ایستگاه‌های هواشناسی نیز دمای ۴۰ تا ۴۶ درجه سلسیوس را در گرم‌ترین ساعات ثبت کرده‌اند.

این کارشناس هواشناسی آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد که در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی نیز رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انصاری جهت وزش باد را در این مدت متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد و افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ و در طول روز گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۶ بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۴۰، مد دوم ساعت ۱۲:۴۷ و جزر دوم ساعت ۱۹:۳۴ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.