ابراهیم امین السید: حزب الله به دنبال تشکیل دولتی به نفع مردم لبنان است

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد این جنبش به دنبال تشکیل دولتی به نفع مردم و نه سیاستمداران است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  العهد، ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان اعلام کرد که تفاوتی ندارد چه کسی نخست وزیر می‌شود، جنبش حزب الله می‌خواهد دولت جدید لبنان به نفع مردم و نه به نفع سیاستمداران تشکیل شود.

او گفت: هر کسی که به عنوان مامور تشکیل دولت انتخاب می‌شود، اهمیتی برای حزب الله ندارد بلکه حزب الله به دنبال تشکیل دولتی به نفع مردم لبنان و نه سیاستمداران است.

رئیس شورای سیاسی حزب الله به مناسبت ۱۵ امین سالروز پیروزی جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) در مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در شهر بعلبک تاکید کرد: حزب الله از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تحقیر و اهانت به ملت لبنان دریغ نخواهد کرد.

او افزود: آنچه مقاومت در تابستان سال ۲۰۰۶ انجام داد، در راستای ویرانی و نابودی رژیم صهیونیستی و توهم کسانی بود که فکر می‌کنند در هر شرایطی می‌توانند موقعیت راهبرادی را حفظ کنند.

ابراهیم امین السید تاکید کرد: این عظمت و بزرگی پیروزی مقاومت در جنگ ژوئیه سال ۲۰۰۶ بود که پایه‌های شکست رژیم صهیونیستی را بنا نهاد.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد که پیروزی مقاومت در جنگ ژوئیه، رژیم غاصب صهیونیستی را واداشت تا سئوالاتی درباره سرنوشت و آینده خود مطرح و نگرانی خود را در این باره به روشنی ابراز کند.

بعد از شکست خفت‌بار ارتش رژیم صهیونیستی از مقاومت در سال ۲۰۰۰ و اخراج تحقیرآمیز اشغالگران از جنوب لبنان، جنگ جولای ۲۰۰۶ معروف به جنگ ۳۳ روزه که در راستای تلاش صهیونیست‌ها برای جبران شکست قبلی آغاز شد، دومین شگفتی حزب‌الله و ناکامی رژیم اشغالگر را رقم زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار