اکبرپور: ۱۴ تیم لیگ برتری انتظار داشتند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه از ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال ۱۴ تیم انتظار داشتند ما جلوی پرسپولیس نتیجه بگیریم و نگذاریم این تیم قهرمان لیگ برتر شود و دلیل این صحبت‌ها را نمی‌دانم. ما با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کردیم و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی نیز سه موقعیت گل داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا ثابت کنیم رتبه آخر جدول لیگ برتر شایسته تیم ماشین سازی نیست. ما مقابل تیم‌های سپاهان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان نیز بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بودیم و مقداری انتظارات از تیم ما بالا رفته بود، اما متاسفانه نتوانستیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: به دلیل اینکه بازیکنان کمی را در اختیار داریم و فاصله بازی‌ها به هم نزدیک است، قدرت بازیکنان ما در این بازی مقداری تحلیل رفت. تیم فصل اول ماشین سازی با تیم فصل دوم بسیار متفاوت است و زمانی که به ماشین سازی آمدم، چندین بازیکن ما از تیم جدا شده بودند و چند بازیکن نیز به تراکتور پیوسته بودند و نفراتی هم که به تیم اضافه شدند مصدوم بودند و کارایی لازم را برای ما نداشتند.

او درباره بی تجربه بودن بازیکنان ماشین سازی گفت: خیلی از بازیکنان ما اولین بار بود که در مقابل پرسپولیس بازی می‌کردند و خود من نیز که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردم، دچار استرس شدم و قبل از بازی از شدت استرس و اضطراب احساس می‌کردم پاهایم آتش گرفته است. در این مدت مالکیت ماشین سازی تغییر کرده بود و پرداختی‌ها نیز به موقع انجام نشده بود و فشار روی بازیکنان زیاد بود.

او در خصوص شایعاتی مبنی بر کم کاری بازیکنان ماشین سازی در بازی مقابل پرسپولیس گفت: برای من راحت‌ترین کار این است که تقصیر این شکست را به گردن بازیکنانم بیندازم و بگویم کم کاری و یا تبانی کرده اند، اما وجدان من قبول نمی‌کند، این تهمت‌ها و اتهام ها را به کسی بزنم و اگر کسی مدارک و مستنداتی مبنی بر تبانی کردن دارد می‌تواند به کمیته انضباطی شکایت کند.

اکبرپور در خصوص صحبت‌های حامد لک با توپ جمع کن بازی ماشین سازی و پرسپولیس بیان کرد: اگر یک توپ جمع کن توپ را دیر به یک بازیکن می‌دهد، فوتبالیست باید بداند که در یک تیم بزرگ بازی می‌کند و نباید با یک صحبت یا رفتار به حیثیت تیم خود لطمه بزند.من از فیلمی که دیدم بسیار ناراحت شدم و از آن شخص توپ جمع کن شرمنده شدم. رأی کمیته انضباطی در این خصوص برای ما سودی ندارد، اما امیدوارم رأی طوری باشد که محدوده خودمان را بشناسیم. هر چیزی که به نفع فوتبال ما است باید اتفاق بیفتد. من در دوران فوتبالم هیچگاه به خودم جرأت ندادم از الفاظ بدی نسبت به توپ جمع کن ها استفاده کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار