تمرین پرسپولیس در غیاب ۳ بازیکن این تیم برگزار شد

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل خود برابر ماشین سازی تبریز، اولین تمرین خود را امروز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

بازیکنان که انگیزه زیادی برای دو بازی باقیمانده لیگ برتر دارند، پیش از شروع رسمی تمرین در زمین حاضر شدند و به کار با توپ و حفظ توپ پرداختند.

با شروع رسمی تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند.

بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی با ماشین سازی قرار داشتند، زیر نظر مربی بدنساز، برنامه ریکاوری را انجام دادند.

سایر بازیکنان هم تمرینات را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. پاسکاری تحت فشار و ترکیبی، شوتزنی به سمت دروازه بعد از استارت‌های بلند و فوتبال، بخش‌هایی بود که این گروه در زمان ۷۰ دقیقه‌ای تمرین امروز به انجام رساندند.

بازیکنان با توجه به پیروزی اخیر، روحیه خوبی داشتند و با هم شوخی می‌کردند و تمرین در فضایی شاداب انجام شد.

در تمرین امروز، کمال کامیابی‌نیا همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. علی شجاعی هم با توجه به مصدومیت کهنه و دررفتگی دوباره کتف در بازی روز گذشته، با توجه به توصیه پزشکان متخصص باید زیر تیغ جراحی برود. سیامک نعمتی نیز با تشخیص کادر پزشکی امروز استراحت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۳۱ تير ۱۴۰۰
کسانی که میگویند لک حرف زشتی نزده آیا قبول دارید حرفاش را به شما وخانواده هاتون و بازیکنای پرسپولیس زده!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۰:۲۶ ۳۱ تير ۱۴۰۰
حاشیه سازی نکنید تمام شد حالا جوانی کرده و حرفی زده انسان جایزالخطاست گذشت کنیم تا خداوند از تقصیرات ما هم بگذرد . تازه از توپ جمع کن محترم هم دلجویی کرده ...