اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به مسائل دیدار با ماشین سازی تبریز

مدیران باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به اتفاقات دیدار با ماشین سازی تبریز اعتراض کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران اعتراض رسمی خود نسبت به اتفاقات حاشیه‌ای، پیرامون دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز را اعلام کردند.

در نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس، اعتراض نسبت به انتخاب فردی معلوم‌الحال به عنوان توپ جمع‌کن از سوی هیئت فوتبال تبریز و تیم میزبان عنوان شده و همچنین مدیریت پرسپولیس نسبت به عدم مدیریت حواشی دیدار اعتراض خود را علنی کرده است.

در بخشی از این نامه، از سازمان لیگ درخواست شده در خصوص اقداماتی که علیه باشگاه پرسپولیس رخ داده، بررسی‌های کارشناسانه و دقیق صورت گیرد و به صورت شفاف به مردم ایران اعلام شود حضور فیلمبردار پشت دروازه با چه هدفی انجام شده و حامد لک به چه اقدامی از سوی توپ جمع‌کن بازی، واکنش نشان داده است.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر در نامه اعتراض‌آمیز خود خواستار ورود فوری مراجع تصمیم‌ساز و ارگان‌های مرتبط با ورزش به اتفاقات ۲ هفته پایانی لیگ شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
رو که نیست ، سنگ پا است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
نسبت به تبانی اعتراض کردن یا فحاشی لک به دیگران؟!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۲۰:۵۴ ۳۱ تير ۱۴۰۰
دست پیش گرفتند پس نیفتند
نسبت به پاس گل هایی که بازیکن های ماشین دادند اعتراض کرده یا نسبت به به رفتار زشت دروازبان پرسپولیس