راه‌اندازی ناحیه صنعتی جدید در شهرستان پاسارگاد

ناحیه صنعتی جدید با رویکرد استقرار صنایع غذایی در شهرستان پاسارگاد راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در جلسه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با فرماندار پاسارگاد در خصوص ایجاد ناحیه صنعتی جدید در این شهرستان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

احد فتوحی در این جلسه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی پاسارگاد در آستانه تکمیل است بر لزوم راه اندازی ناحیه صنعتی جدید تاکید کرد و گفت: در این زمینه حمایت‌های لازم انجام خواهد شد و اعتبارات نیز تخصیص خواهد یافت.

او افزود: زمین مورد نظر به مساحت ۱۰۰ هکتار توسط فرمانداری شهرستان به این شرکت معرفی و مراحل استعدادیابی آن نیز انجام شده است.

فتوحی اضافه کرد: درحال حاضر در مرحله اخذ استعلام از دستگاه‌های اجرایی هستیم که امیدواریم با به نتیجه رسیدن استعلامات بتوانیم مصوبه راه اندازی این ناحیه صنعتی را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اخذ کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: باتوجه به ظرفیت‌های مهم شهرستان پاسارگاد در بخش کشاورزی، رویکرد اصلی این ناحیه صنعتی استقرار، صنایع غذایی است.

فلاحی فرماندار پاسارگاد نیز گفت: با ایجاد این ناحیه صنعتی با رویکرد تخصصی استقرار صنایع غذایی ضمن ایجاد اشتغال بالا، تمام مشاغل پیرامون مربوط به این صنایع نیز رشد خواهند کرد.

فلاحی افزود: شهرستان پاسارگاد می‌تواند پایلوت صنایع مواد غذایی در استان فارس قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار