ثبت بیش از هزار و ۵۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار و ۵۸۸ تماس مرتبط با گروه‌های هدف برنامه اورژانس اجتماعی به خط ۱۲۳ گزارش شده است.

شیخانی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به تعداد ده هزار و ۷۸ تماس مرتبط با گروه‌های هدف برنامه اورژانس اجتماعی به خط ۱۲۳ در سال ۹۹ گفت: این میزان در سه ماهه نخست امسال هزار و ۵۸۸ تماس بوده است.

او افزود: در سه ماهه نخست امسال ۳۶۳ مورد از تماس‌های گرفته شده با اورژانس اجتماعی با مداخله تلفنی کارشناسان حل شده است.

شیخانی با اشاره به اینکه بیشترین ارتباط با خط ۱۲۳ در سال ۹۹ به ترتیب در زمینه اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری و همسرآزاری بوده است اظهار کرد: پارسال هزار و ۵۴۰ مورد از تماس‌های گرفته شده به خدمات اجتماعی سیار و هزار و ۱۷۹ مورد به مرکز مداخله در بحران و بقیه تماس‌ها به سایر مراکز درون سازمانی و برون سازمانی ارجاع شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۱۷ مورد از تماس های دریافت شده مربوط به خدمات اجتماعی سیار‌ بوده است و ۱۹۴ مورد‌ به مرکز مداخله در بحران ارجاع داده شده است و بقیه تماس ها به سایر مراکز درون سازمانی‌و برون سازمانی ارجاع داده شده است.

او تصریح کرد‌: بیشترین ارتباط با خط ۱۲۳ در سه ماهه نخست امسال در زمینه اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، افکار و اقدام به خودکشی و همسر آزاری بوده است.

شیخانی بیان کرد‌: در حال حاضر ۱۱ شهرستان از خدمات شبانه روزی خط تلفن ۱۲۳ مرکز استان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.