تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت در استان قزوین

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر از برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محسن حق شناس  دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت چهارمین جشنواره خوشنویسی غدیر به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان ۳۰ روز ۳۰ سوال و ۳۰۰ جایزه در فضای مجازی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۳۰۰ هزار پرس طعام علوی از شب پیش از عید غدیر تا شب عیدغدیر توزیع خواهد شد.

حق شناس افزود: برگزاری اولین جشنواره خطابه غدیری ویژه اساتید دانشگاه و حوزه علمیه و طلاب و دانشجویان، خطابه غدیر از منظر غدیر و قرآن و حدیث، غدیر و فاطمه زهرا (ص)، غدیر در علوم اسلامی، غدیر و احیای هویت اسلامی، غدیر و سبک زندگی اسلامی، غدیر و تربیت نیروی اسلامی، غدیر از منظر امامین انقلاب، غدیر و موضوعات مدیریتی و بسط مفاهیم غدیر که به صورت مسابقه از دیگر برنامه‌های ویژه دهه نبوت و امامت و ولایت است.

حق شناس با اشاره به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم امسال در دهه نبوت و ولایت و امامت ۱۳ زندانی را در بحث جرایم غیرعمد آزاد کینم.

وی اضافه کرد: همچنین جشن ازدواج آسان نیز همزمان با شب ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) برای ۱۱ زوج برگزار می‌شود.

حق شناس گفت: اجرای آئین سنتی چهارپایه خوانی از خیابان شهدا از مسیر شیخ الاسلام تا مقابل عالی قاپو شامل پرده خوانی، چهارپایه خوانی، خطبه خوانی و نقاشی کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.