رکورد شکستن گردو با آرنج شکسته شد

یک جوان هندی رکورد شکستن گردو در یک دقیقه با آرنج را شکست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در عصر کنونی انسان‌ها به دنبال خاص بودن هستند. هر کاری می‌کنند تا اسمشان بر سر زبان‌ها بیفتد و به جرگه‌ افراد مشهور در دنیا بپیوندند. آن ها روش‌های مختلف و گا‌ها خطرناکی را امتحان می‌کنند تا در بین رکوردداران جهان جاودانه شوند. البته همیشه نیز این تصمیمات بزرگ آن‌ها دلیل بر موفقیت آمیز نیست و با شکست رو به رو می شوند. در موارد نادری نیز خود این شکست ها دستمایه طنز و معروفیت این افراد در دنیا می شود.

افرادی که به دنبال رویاهای خود هستند تا بتوانند به محبوبیت و شهرت دست پیدا کنند شاید بار‌ها کتاب رکورد‌های جهانی گینس را ورق زده و به دنبال یک سوژه هستند تا سریع وارد این کتاب شوند. حتما در طول زندگی تان به این افراد و رکورد‌های عجیبی که به ثبت رسانده اند برخورده اید و حتی شاید شما هم به فکر رکوردشکنی افتاده اید.

کشور هند که موارد عجیب و غریب آن سبب محبوبیتش در دنیا شده است این بار با رکوردشکنی شکستن تعداد گردو با آرنج توسط یک جوان هندی سوژه کاربران در فضای مجازی شده است. حال این جوان که موفق شده است در یک دقیقه ۲۷۹ گردو را با آرنج خود بشکند، در شبکه‌های اجتماعی دیده شده و راه صدساله‌ در رسیدن به معروفیت را در یک شب پیموده است.

در ادامه ویدئویی از رکوردشکنی جوان هندی مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
مسابقه جمعی از روانپریشان رو تماشا کنید !!! .
آخرین اخبار