زوجی که رکورد اختلاف قد را شکستند!

یک زوج انگلیسی رکورد بیشترین اختلاف قدی را به نام خود در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رکورد بیشترین اختلاف قدی میان یک زوج به نام یک مرد انگلیسی و همسرش در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد. تفاوت قدی «جیمز»، و «کولی لوستِد» تقریبا (۲ فوت) ۶۱ سانتی متر است. در حالی که قد جیمز ۳ فوت و ۷ اینچ است، همسرش کولی ۵ فوت و ۵.۴ اینچ قد دارد.

آقای جیمز به دیسپلازی دیاستروفیک (Diastropic dysplasia) مبتلا است که نوعی اختلال ژنتیکی نادر است که بر روی رشد استخوان‌ها و غضروف‌ها تاثیر می‌گذارد. جیمز که در ابتدا حتی تصور نمی‌کرد به خاطر شرایطش بتواند ازدواج کند پنج سال است که با کولی ازدواج کرده و صاحب یک دختر ۲ ساله به نام اولیویا هستند. جیمز یک بازیگر و مجری تلویزیون و همسرش کولی نیز یک معلم است.

اگرچه از لحاظ قدی اختلاف زیادی میان این زوج وجود دارد، اما آن‌ها اشتراک‌های زیادی با یکدیگر دارند. رکورد‌های جهانی گینس به تازگی ویدئویی از این زوج منتشر کرده که گوشه‌ای از زندگی آن‌ها را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو آن‌ها اوقات خود را با دخترشان در کنار ساحل سپری می‌کنند، جیمز ۳۳ ساله به همسرش کولی ۲۷ ساله در آشپزخانه و کار آشپزی کمک می‌کند. جیمز پدال‌های خودروی خود را کمی بالاتر آورده تا به او اجازه دهد بدون دردسر رانندگی کند. بنا به گزارش دیلی پست جیمز در سال ۲۰۱۷ به عنوان شورای کانونی، محل زندگی خود انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


او در این باره به رکورد‌های گینس گفت: «۳ فوت و ۷ اینچ بودن گاهی اوقات مشکل است، اما من می‌توانم همه کار‌ها را انجام دهم، اما به روشی دیگر.»

این زوج در سال ۲۰۱۲ در یک کافی شاپ با هم آشنا شدند. در حالی کولی دوست داشت با یک مرد بلند قد ازدواج کند، اما آشنایی‌اش با جیمز موجب شد تا او عاشق همسرش شود. خانم کولی در این بار گفت:«داستان عشق ما به ما و دیگران آموخت که نمی‌توان کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کرد. صرف دوست داشتن فارغ از اینکه این شخص کیست کافی است. »

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این عشق واقعی است.» کاربر دیگر نوشت:«چرا همه نمی‌توانند ذهنیتی مثل این زوج داشته باشند، مطمئنا اگر این طور بود دنیا جای بهتری برای زیستن بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار