لحظه وحشتناک مرگ بدلکار معروف آمریکایی

آلکس هارویل، بدلکار معروف آمریکایی در حال تمرین برای ثبت یک رکورد جهانی بود که فوت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ «آلکس هارویل»، بدلکار معروف آمریکایی را به تصویر می‌کشد. هارویل ۲۸ ساله  در حال ثبت طولانی ترین پرش جهانی با موتورسیکلت  بود که دچار حادثه شد. این حادثه روز پنجشنبه و در نمایشگاه هوایی موسس لیک در واشینگتن رخ داد. بنا به گزارش ایندیپندنت این حادثه زمانی رخ داد که هارویل تلاش کرد تا رکورد پرش با موتورسیکلت را در کتاب جهانی رکوردهای گینس جابجا کند.

هارویل برای ثبت این رکورد نیاز به پرشی به طول ۳۵۱ فوت (۱۰۶ متر) داشت. با این حال این موتورسوار پس از انجام این پرش به تپه‌ای که در انتهای مسیر بود برخورد کرد و جانش را از دست داد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی مرگ این بدلکار را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هارویل پس از پرش، در پایان با شدت زیادی به تپه انتهای مسیر برخورد می‌کند. صدای وحشت زده شاهدان عینی در این ویدئو شنیده می‌شود که در ابتدا پس از انجام یک پرش موفق شروع به تشویق وی کرده و در انتها با دیدن برخورد هارویل با تپه وحشت زده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مرکز پزشکی قانونی گرانت کانتی تایید کرد که این بدلکار بر اثر جراحات شدید جانش را از دست داده است. این دفتر در پیامی نوشت: «عمیق‌ترین همدردی ما با خانواده، دوستان و عزیزان آلکس.»

گفتنی است؛ هارویل دارای رکورد جهانی طولانی‌ترین پرش با موتورسیکلت با مسافت ۲۹۷ فوت (۹۰ متر) را داراست که در سال ۲۰۱۳ آن را ثبت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اینا باید کف مسیر و سینه تپه رو با کلی کارتن بپوشونن تا اگه بنده خداها سقوط کردن به سرنوشت فالیزوان بیچاره دچار نشن
آخرین اخبار