احمد نژاد:

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری خرمشهر

نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری های خود برای پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:برای پیگیری مطالبات کارگران شهرداری که مبلغی به میزان ۳۵ میلیارد تومان است طی امروز و روزهای گذشته پیگیری هایی را در استان خوزستان انجام داده ایم.

او افزود: در نشستی که با استاندار خوزستان داشتیم با صدور دستوری به مدیرکل شهری و روستایی استان که در این هفته کمک خوبی برای پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری خرمشهر تامین شود.

نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از نشست دوم خود با مدیرکل امرو مالیاتی استان هم خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد تا پایان هفته اعتبارات خوبی به شهرداری خرمشهر واریز شود.

احمد نژاد در پایان گفت: پیگیری های ما در تهران نیز در روزهای آینده برای جذب اعتبارات بیشتر انجام خواهد شد و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا کارگران خدوم شهرداری خرمشهر که این روزها با مشکلات عدیده ای دسته و پنجه نرم می کنند به حق و حقوق خود برسند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.