کارگران شهرداری خرمشهر تجمع کردند/ پرداخت حقوق کارگران به زودی

شهردار خرمشهر از تجمع کارگران قراردادی این اداره در مقابل فرمانداری شهرستان خبر داد.

منصور علوانی، شهردار خرمشهر در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: صبح امروز تعدادی از کارگران قراردادی شهرداری شهرستان مقابل فرمانداری خرمشهر به دلیل دریافت نکردن حقوق و مطالبات خود تجمع کرده بودند.

او افزود: حقوق دریافت نشده‌ی کارگران مربوط به ۴ ماه است که سه ماه از آن در سال‌های قبل بوده و یک ماه باقی مانده مربوط به مدیریت شهرداری به دست بنده است که با گفت وگو‌هایی که با استان صورت گرفت بصورت قطعی تا دو روز آینده حقوق این کارگران پرداخت می‌شود.

علوانی ادامه داد: با توجه به بالا بودن میزان مطالبات این کارگران، در اولین واریزی حقوق یک ماه آن‌ها پرداخت می‌شود و به تدریج با پرداختی‌های مداوم سعی بر آن است تا آن‌ها بتوانند حقوق دریافت نشده‌ی خود را به دست بیاورند.

تسویه بدهی شهرداری نسبت به بیمه تامین اجتماعی

شهردار خرمشهر در خصوص مشکل بدهی‌های ۱۰ ساله این مجموعه نسبت به بیمه تامین اجتماعی بیان کرد: مبلغ این بدهی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان است که با نشستی که هفته‌ی گذشته با بیمه برگزار گردید قرار شد تا شهرداری بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای افزون بر املاک به تملیک درآمده توسط بیمه، این بدهی تسویه گردد.

او در ادامه گفت: روند تسویه شدن بدهی شهرداری خرمشهر به بیمه تامین اجتماعی با دستور ریاست جمهوری و دستور استان روال اداری خود را سپری می‌کند و پایان تیر ماه زمان تسویه این بدهی چندساله به بیمه می‌باشد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۰۹:۲۳ ۱۳ تير ۱۴۰۰
بنده خداها تو این اوضاع اقتصادی حقوق هم نمیگیرن