تجمع کارگران شهرداری خرمشهر برای چندمین بار در روز‌های متوالی

کارگران شهرداری خرمشهر برای چندمین بار در روز‌های متوالی نسبت به عقب افتادن حقوق چند ماهه خود مقابل فرمانداری ویژه این شهر تجمع کردند.

 

 

 

 

 

منصور علوانی شهردار خرمشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان و استان قرار بود قسمتی از بدهی پرداخت شود. بخش از آن تامین شد، اما به خاطر مشکل اداری که وجود داشت این امر با تاخیر مواجه شد، اما امروز بخشی از مطالبات پرداخت شد.

او افزود: شده با رفع مشکل انسداد حساب می‌توان بخشی از مطالبات را پرداخت کرد اواخر این ماه و اوایل ماه آینده نیز پرداختی دیگری خواهد بود

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه عمده مطالبات شهرداری متعلق به ماه‌های پیش است، افزود: پارسال سال خاصی بود هم در بحث درآمد‌ها و اعتبارات با توجه به شرایط پیش آمده سال خاص و سختی بود، اما پیگیر تزریق اعتبارات به شهرداری هستیم و امید است نه تمام مطالبات، اما قسمت عمده‌ای از مطالبات ظرف یک تا ۲ ماه آینده پرداخت شود.

علوانی بسته بودن حساب شهرداری را یکی از موانع پرداخت به موقع مطالبات کارکنان شهرداری دانست و گفت: با وجود تاکید استاندارد و دادگستری بر مسدود نشدن حساب اداره‌ها به خاطر نزدیکی به موسوم انتخابات، اما حساب شهرداری خرمشهر به دلیل بدهی به یکی از پیمانکاران که مربوط به چند سال پیش است بسته بوده است.

او بازگشت کارکنان به کار را خواستار شد و گفت: با وجود اینکه شرایط دشوار کارکنان قابل درک است، اما نباید تصور کرد این تجمع‌ها مشکلی را رفع می‌کند چرا که این تجمعات تنها خوراک برای رسانه‌های معاند است و تاثیری در پرداخت‌ها ندارد و اکنون شهر با مشکل خدمات شهری مواجه است و امیدواریم کارکنان به سرکار برگردند تا بتوان بر امور تمرکز بیشتری کرد.

شهردار خرمشهر یکی از دلایل مشکلات مالی شهرداری خرمشهر شمار بسیار و بیش از چارت مصوب کارکنان است، علوانی در رابطه با موضوع جذب ۲۰۰ نفر به شهرداری خرمشهر ظرف ۲ سال اخیر نیز توضیح داد: این ۲۰۰ نفر همان نیروی پیمانکاری هستند که اکنون با کمترین هزینه قرار داد موقت شهرداری هستند و اکنون هم مراحل تاسیس تعاونی شهرداری در حال انجام است و این نیرو‌ها زیر نظر تعاونی شهرداری خواهند بود.

او تاکید کرد: این ۲۰۰ نفر، نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز هستند و از خارج فرد جدیدی به شهرداری جذب نشده است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.