زخمی شدن بیش از ۶۰ فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست

در یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی معترض در کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازالاخباریه سوریه، ده‌ها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی معترض به صهیونیست‌های شهرک نشین که زمین‌های فلسطینیان را در جبل صبیح در منطقه بیتا واقع در کرانه باختری اشغالی رود اردن تصرف کرده اند، زخمی شدند.

درگیری‌هایی در منطقه غربی جبل صبیح پس از حمله نیرو‌های اشغالگر رخ داد و نیرو‌های اشغالگر به سوی فلسطینیان معترض، گلوله‌های جنگی و نارنجک‌های گازی شلیک کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد: به کمک ۶۱ زخمی و مصدوم رفته است و ۵۵ نفر دچار عوارض گاز گرفتگی شدند و به شش نفر نیز گلوله‌های پلاستیکی اصابت کرده است.

درماه‌های اخیر روند اشغال و مصادره زمین‌ها و منازل مسکونی فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی به ویژه قدس اشغالی از جمله محله شیخ جراح افزایش یافته است.

یورش شهرک نشینان صهیونیستی به منزلی در جنوب مسجد الاقصی
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب فلسطین ویدیویی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به منزلی جدید در منطقه سلوان در جنوب مسجد الاقصی‏، منتشر کرد.

شیوه جدید اشغالگری و گسترش شهرک سازی
رژیم صهیونیستی با ایجاد جاده‌های پیچ در پیچ و میانبر به دنبال افزایش فشار‌های ایجاد شده بر شهروندان فلسطینی، افزایش خدمات خود به شهرک نشینان صهیونیست و همچنین مصادره اراضی بیشتری از فلسطینیان است.

جاده‌های میانبر، مجتمع‌های مسکونی در شهرک‌های صهیونیست نشین را به یکدیگر وصل می‌کند و به عنوان ابزاری برای تحریک و تشویق شهرک نشینان به سکونت داخل این شهرک‌ها ایجاد شده است، زیرا رسیدن به مراکز شهر‌ها در داخل فلسطین اشغالی را تسهیل می‌کند.

رژیم صهیونیستی همچنین مرز‌ها و محدودیت‌هایی را برای تجمعات مسکونی فلسطینی ایجاد کرده است و مانع از گسترش آن می‌شود و زمین‌هایی را نیز از فلسطینیان به سرقت برده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار