وب سایت انگلیسی شبکه المیادین راه اندازی شد

شبکه المیادین در نهمین سالروز تأسیس و همزمان با جنایت رسانه‌ای اخیر آمریکا علیه برخی وب سایت‌های خبری محور مقاومت، وب سایت انگلیسی‌زبان خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین از شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به محور مقاومت که در بیروت، پایتخت لبنان تأسیس شده در نهمین سالروز تأسیس و همزمان با جنایت رسانه‌ای اخیر آمریکا علیه برخی وب سایت‌های خبری محور مقاومت، وب سایت انگلیسی‌زبان خود را راه‌اندازی کرد.

 تنها چند روز بعد از وارد شدن به دهمین سال تاسیس شبکه المیادین، این شبکه پایگاه اینترنتی انگلیسی زبان خود را در تجربه جدیدی راه اندازی کرد تا نشان دهد مسیر حرفه‌ای آن به سوی همه جهان ادامه خواهد یافت.

راه اندازی پایگاه اینترنتی المیادین به زبان انگلیسی www.almayadeen.net بعد از فعالیت این پایگاه به زبان‌های عربی و اسپانیایی صورت می‌گیرد تا بر ارزش‌های حرفه‌ای خود و ارزش‌های روزنامه نگاری که از زمان تاسیس به آن پایبند بوده است؛ بیفزاید.

غسان بن جدو، مدیر شبکه تلویزیونی المیادین در این باره گفت: المیادین انگلیسی هر چند «گامی کوچک و آرام» است، اما گامی «راسخ و ثابت و ریشه‌دار» است و تمرکز خود را بر «نسل‌های جدید» خواهد گذاشت.

این اقدام شبکه المیادین در حالی است که هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا شبکه‌ها و رسانه‌های محور مقاومت شامل پایگاه اینترنتی رسمی پرس تی وی، کتائب حزب الله عراق، آژانس خبری المعلومه و پایگاه اینترنتی شبکه العالم، المسیره یمن، اللؤلؤة بحرین، فلسطین الیوم و الکوثر را از دسترس خارج کرد.

شبکه خبری المیادین با شعار «واقعیت آنطور که هست» یازدهم ژوئن سال ۲۰۱۲ تأسیس شد و در بیروت، تهران، قاهره، تونس، چین، آنکارا، آمریکا، فلسطین اشغالی و چند شهر دیگر دفتر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار