واکنش حماس به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه

سخنگوی حماس تصریح کرد بمباران یکی از پایگاه‌های مقاومت‏ در غزه، واکنشی نمایشی و برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌های روزافزون رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله بامداد امروز رژیم اشغالگر به یک پایگاه مقاومت گفت: اقدام رژیم صهیونیستی به بمباران یکی از پایگاه‌های مقاومت‏ جز واکنشی نمایشی چیز بیشتری نیست و برای جلب رضایت شهرک نشینان و سرپوش گذاشتن بر بحران‌های روزافزون این رژیم و ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت صورت گرفته است.

کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از فوزی برهوم‏ نوشت: این اقدام تغییری بر اراده و مقاومت قهرمانانه مردم و ادامه مسیر مبارزاتی ایجاد نخواهد کرد‎، مسیری که با شیوه‌های مختلف و با ابزار‌های مقاومت برای پس گرفتن حقوق مردم و پایان دادن به سختی‌های آن‌ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: زمام امور صرفا در دست مقاومت است و میدان با دیدگاه روشن آن اداره می‌شود. مقاومت است که روند تعامل با این دشمن و اعمال فشار و اجبار آن به احترام گذاشتن به حقوق مردم و عقب نشینی از سیاست‌ها و تدابیر ظالمانه اش را مشخص می‌کند.

هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی پایگاه قریش در غرب نوار غزه را با شلیک سه موشک هدف قرار دادند.

در خبری دیگر، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در غزه یک پایگاه متعلق به حماس را که کارگاه ساخت سلاح است، هدف قرار دادیم. این حمله در پاسخ به رها کردن بالن‌های آتش زا از نوار غزه انجام شده است.

پرتاب بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرک‌نشین‌های ساکن اراضی اشغالی فلسطین شده و خشم مقام‌های رژیم صهیونیستی از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم را در پی داشته است. در موارد گذشته، پرتاب این بالن‌های آتش‌زا خسارت‌های سنگینی به اراضی کشاورزی شهرک‌نشینان وارد کرده ‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار