رسیدگی به کلیه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای شهر در دست رسیدگی است گفت: نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: امروز در یک نشست ۶ ساعته که به صورت مشترک بین هیات های اجرایی و نظارت منعقد شد با بررسی و بحث پیرامون بازشماری صندوق های مورد اعتراض، نهایتا بازشماری ۲۶ درصد از کل صندوق ها نهایی شد.

او افزود:۶ گروه متشکل و مرکب از هیأت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی با حضور نمایندگان دادستان و اداره اطلاعات و دعوت از امام جمعه در همین خصوص تشکیل شده است که کار بازشماری را با حضور نمایندگان این شهرستان انجام میدهد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: حتی از منتخبین اعلام شده هم دعوت کردیم بر باز شماری نظارت کنند تا هیچ شبهه ای مطرح نباشد.

او گفت: نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود.

 فرماندار ویژه آبادان گفت: یکی از مهمترین ابعاد صیانت از آرای مردم رسیدگی به اعتراضات است و پس از مطابقت صورتجلسات بازشماری با صورت جلسات اصلی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد که پس از اتمام کار به سمع و نظر مردم آبادان می رسد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.