قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در آبادان

فرماندار ویژه آبادان با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برای برگزاری بی نقص انتخابات ۲۸ خرداد، از مشارکت خوب مردم آبادان در انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان صبح امروز با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از مشارکت خوب مردم آبادان در انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ یاد کرد و گفت: این انتخابات هم برای دوستان انقلاب اسلامی و هم برای دشمنان بسیار حائز اهمیت بود.

او افزود:نتیجه عالی این انتخابات باعث شور و شعف دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و سرافکندگی و روسیاهی دشمنان شد.

 فرماندار ویژه آبادان گفت:در شرایط جولان ویروس منحوس کرونا و تبلیغات صدها رادیو و تلویزیون بیگانه و‌معاند همه دیدند که برای قوام نظام اسلامی چه صف های طولانی و معنی داری در برگزاری انتخابات توسط مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی و البته در جغرافیای آبادان قهرمان تشکیل شد ویک انتخابات پر شور و بی نقص انجام گردید .

رئیس ستاد انتخابات آبادان اظهار کرد: باید از تلاش بی وقفه علما و روحانیت معظم منطقه و از جمله ائمه جمعه شهرستان آبادان و خصوصا امام جمعه انقلابی و پرتلاش و جهادی آبادان و همچنین همه نیروهای جهادی و نظامی و انتظامی و قضایی و امنیتی اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکرکرد.

او ضمن تقدیر از فعالین رسانه ای و از جمله رسانه ملی و سایر رسانه ها از جمله خبرگزاری های و خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه های مختلف تشکر کرد و افزود: حضور مستمر شورای تامین و فعالیت شبانه روزی هیاتهای اجرایی و هیاتهای نظارت و بازرسی شهرستان در این حماسه بزرگ نقش بسیار موثری داشتند که از همه اعضای محترم آنها تشکر میکنم.

موسوی در خصوص تاخیر پیش آمده در اعلام نتایج شورای شهر آبادان گفت: همانطوری که قبلا هم خدمت مردم شریف شهرستان آبادان عرض کردم مهمتر از همه چیز صیانت از آرای مردم بود که لازم بود با دقت هرچه تمامتر شمارش و تجمیع انجام شود و گرچه کار تجمیع آرا حوصله زیادی می طلبید.

اودر پایان ضمن تشکر از کلیه نامزدهای انتخاباتی اعم از آنانکه فرصت رقابت داشتند یا به هر دلیلی این فرصت را پیدا نکردند ضمن تبریک به منتخبین مردم نتیجه انتخابات شورای شهر آبادان را به شرح زیر اعلام کرد و اظهار نمود: همه نامزدهای انتخابات شورا و کسانی که شکایتی دارند اطمینان داشته باشند که به شکایات آنها مطابق قانون رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.