فرماندار اصفهان:

کمبود تعرفه انتخاباتی در شعب اخذ رأی گزارش نشده است

امسال تعرفه‌های انتخاباتی بیش از حد نیاز بود و تا حدودی تعرفه ذخیره‌ای هم داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  حسین سیستانی فرماندار اصفهان با بیان اینکه امسال تعرفه‌های انتخاباتی بیش از حد نیاز بود و تا حدودی تعرفه ذخیره‌ای هم داشتیم، گفت: با توجه به افزایش تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای تعرفه‌های انتخاباتی بیشتر از حد نیاز تهیه شده بود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت.


 او گفت: در تمام ساعات اخذ رای با توجه به بازرسی‌های اعضای هیات نظارت و اجرایی رای گیری خوب و آرامش حاکم بوده است.
او ادامه داد: از ابتدای رای گیری تاکنون که لحظات پایانی را پشت سر می‌گذاریم در فرآیند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکلی نداشتیم.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: البته طی فرآیند رای گیری به دلیل مشکل برق و قطعی اینترنت اختلالاتی ایجاد شده بود که به سرعت برطرف گردید.
او بیان کرد: ابتدای رای گیری از یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای یک‌هزار و ۱۱۱ شعبه آماده رای گیری بودند و دستگاه احراز هویت فعال بود و سه شعبه که با مشکلاتی مواجه بودند در کوتاه‌ترین زمان با جابه جایی صندوق‎ها مشکلات آن‌ها برطرف شد.
سیستانی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شاهد حضور عروس و داماد و جانباران و زنان و مردان اصفهانی در صحنه انتخابات بودیم که حماسه و حضور دیگری را رقم زدند.
او اظهار کرد: صف‌های طولانی رای دهندگان از ابتدای صبح شکل گرفت و رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شده بود که در صورت نیاز تا ۲ بامداد ادامه دارد.
به گفته فرماندار اصفهان، با اتمام زمان رای گیری در صورتی که رای دهندگان در شعبه حضور داشته باشند تا آخرین نفر رای آن‌ها اخذ خواهد شد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.