استاندار اصفهان:

فرآیند رای گیری تا آخرین نفر ادامه دارد

استاندار اصفهان گفت: تا زمانی که مردم برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند فرآیند رای گیری تا زمان مشخص ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان گفت: هم استانی‌ها امروز حماسه آفریدند و اکنون نیز در حال خلق حماسه دیگری هستند.

او ادامه داد: براساس رصد صندوق‌های اخذ رای و شعب مختلف در سراسر استان حضور بانشاط و پرشوری نسبت به انتخابات گذشته را شاهد بودیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با مقایسه کمی و کیفی حضور و مشارکت رضایتمندی را شاهد هستیم.

او ضمن تشکر از مردم استان به علت خلق این حماسه بزرگ اضافه کرد: از عوامل اجرایی، مسئولان شعب اخذ رای، هیات‌های اجرایی، ناظران شورای نگهبان و ناظران هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها و عوامل نظامی و انتظامی و اطلاعاتی تشکر و قدردانی می‌کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی، ملی، دینی و اخلاقی ما است که مرّ قانون را اجرا کنیم و به مردم اطمینان می‌دهیم که حافظ تک تک آرا آن‌ها و سرجمع آن در اعلام نتایج هستیم.

او گفت: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی نداریم، انتخابات در فضای امن و با آرامش و آسایش تاکنون برگزار شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه تمام شعب در سراسر استان بدون مشکل کار می‌کنند، مسائل و موارد جزئی در هر انتخاباتی وجود دارد که با هماهنگی و همدلی با اعضای شورای نظارت بر انتخابات برطرف شده است.

رضایی بیان کرد: اگر اعضای شعب اخذ رای به این نتیجه رسیدند که فردی برای رای دادن نیست صورتجلسه‌ها با هماهنگی هیات نظارت ارسال و با هماهنگی میان ستاد انتخابات کشور فرآیند رای گیری را خاتمه می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.