انصاری پس از شرکت در انتخابات:

میزان مشارکت مردم در انتخابات خوب است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب میزان حضور مردم در انتخابات و نحوه مشارکت آن‌ها را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در جمع خبرنگاران در حسینه جماران گفت: انتخابات و صندوق رای در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون در حقیقت زبان مردم و ابزار اعمال اراده مردم در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است.

این سیاستمدار اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: من در حسینیه جماران و در این مکان مقدس آمدم و رای دادم و اینجا مکان مقدسی است و نوعا شخصیت‌های مذهبی و سیاسی حضور پیدا می‌کنند و از ساعاتی که من بودم نسبتا مشارکت خوب است.

وی تصریح کرد: طبیعی است که انتخابات به هر میزان رقابتی‌تر و بافراگیری بیشتر نسبت به کاندیدا‌های جریانات سیاسی باشد، طبعا سطح مشارکت بالاتر خواهد بود.

انصاری گفت: آنچه که مسلم است این است که به هر میزان مردم در انتخابات شرکت داشته باشند، به همان میزان اقتدار ملی تقویت خواهد شد و ما در جایگاهی هستیم که حضرت امام در اینجا رای می‌دادند و در اینجا در خصوص اهمیت رای مردم سخنان جاودانه‌ای فرمودند که مورد تاکید مقام معظم رهبری همواره بوده است و آن این است که انتخابات در حقیقت یک حق و تکلیف برای آحاد مردم است.

این سیاستمدار اصلاح‌طلب در ادامه خاطر نشان کرد: من امیدوار هستم انتخابات امروز برای کشور منشأ خیر و برکت باشد و مشارکت بیشتر مردم حتما به نفع خود آن‌ها خواهد بود؛ به خصوص در شرایطی که بدخواهان و دشمنان ما بر طبل تحریم کوبیدند.

وی اظهار کرد: اگر شهروندان گلایه و انتقادی دارند که دارند، خود من هم گلایه و هم انتقاد دارم، اما علی رغم همه این‌ها صندوق رای و زبان رای دادن را برگزیدیم و قهر کردن از صندوق هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بالاخره در بین کاندیدا‌های موجود هم علی رغم اینکه ممکن است افرادی احساس کنند به آن‌ها و یا کاندیدای آن‌ها جفا شده است، با این حال امکان انتخاب فرد نزدیک به شخص مورد نظرشان فراهم است و اگر همه خواسته آن‌ها تامین نمی‌شود به طور نسبی خواسته آن‌ها ممکن است که تامین شود.

انصاری گفت: به هر حال نظام ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت آن طور که امام و رهبری فرمودند جز لاینفک و درهم تنیده نظام ما با اسلام است و اگر دنبال آینده بهتر برای کشور و فرزندانمان هستیم، تنها راه از طریق صندوق‌های رای و تقویت جمهوریت می‌گذرد و پیوند میان مردم و حاکمیت مهم‌ترین عامل اقتدار ملی است. امیدوارم در ساعلت باقی مانده همه هموطنان ما اگر تصمیم به رای دادن نگرفتند، تصمیم بگیرند و یقینا شرکت نکردن هم ضرر‌هایی دارد که شرکت کردن آند‌ها را دفع میکند و به تعبیر دیگر شرکت نکردن نوعی رای دادن به چیزی است که نمیدانیم نتیجه آن چیست؛ در حالی که رای دادن با اراده و انتخاب ما صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
حیفش که متاسفانه مرض کرونا هم عالمگیر شده

و بعضیا از انتشار ویروس کرونا می ترسند و از ترس کرونا خانه خارج نمیشن
وگرنه استقبال بیشتری هم میشد...

من که خداراشکر رای دادم .
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
خو ب
آخرین اخبار